بدون عشقه تو؟؟؟
تاريخ : 5 / 7 / 1391برچسب:عشق من"حرمت"متن عشقولانه, | 10:51 | نويسنده : marjan heydari

به حرمت ان شاخه گلي که لايه دفتر شعرم خشکيد
به حرمت اشک ها وگريه هاي سوزناکم
توحتي به التماس هايم هم اعتنا نکردي
ميبيني قصه به پايان رسيده ومن همچنان
درحيال چشمان ام تو که چه ساده فريبم دادند
قصه به اخررسيدومن هنوز
بي عشقه توازتمامه روياها دلگيرم
!!!!



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت10:40---4 آبان 1391
مرجان من عکس این گل رو میخوام ابجییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یی من عاشقتممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممم توهممممممممممممممممممممممممممم ممم ابجی جون دوست دارممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممپاسخ:ازین خوشگل تراش تقدیمه اجیممممممممممممممممممممم

ترانه
ساعت10:39---4 آبان 1391
مرجان من عکس این گل رو میخوام ابجییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یی من عاشقتممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممم توهممممممممممممممممممممممممممم ممم ابجی جون دوست دارممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممپاسخ:قربونت برم من اجی نازم خیلی میخوامت فدای مرامت بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

RAZ
ساعت19:05---7 مهر 1391
گل خشک لای دفتر خاطراتو
ب آغوش میکشم ب یاد خاطرات با تو

با تو بودن رو
به یک دنیام نمیدادم
چ بیتابم عشقم
نمیخوابم امشب
حسم بهم میگه امشب...



این تکست دیسلاوه
شاید تا چند وقت بدم بیرون
دل نوشته هام رو نوشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: